previous arrow
next arrow
Slider

PARTENERI

ORGANIZATORI PRINCIPALI

FCI_logo_RGBFundația Comunitară Iași- Stimulăm inițiativa locală  http://www.fundatiacomunitaraiasi.ro

Sponsor Principal:

Conduent – Call Centers România http://www.conduentcallcenters.com/locuri-de-munca-in-romania/ 

Sponsor Gold:

Print   QMOBILI – Design&Furniture http://www.qmobili.com/

Centric – connect.engage.succeed http://www.centric.eu/RO/Default

 Mașina ta – SC Moldo Trans Oil SRL – https://www.facebook.com/magazinulmasinata/

  Ford – ATI Motors Holding – http://www.ford-iasi.ro/

 Decathlon – Sport pentru toți – Totul pentru sport – http://www.decathlon.ro/c/152-decathlon-iasi

 Junior Clinic – De la primul dinte – http://www.juniorclinic.ro/

Partener Medical:

Regina Maria – Rețeaua Privată de Sănătate – https://www.reginamaria.ro/

Parteneri media:

 Viva FM Iași – Trăiește-ți muzica http://vivafmiasi.ro/

Wink – Public Multimedia http://www.wink.ro/

 Ziarul de Iași – Liderul presei ieșene http://www.ziaruldeiasi.ro/

 Zile și Nopți http://www.zilesinopti.ro/iasi 

 Adservio https://www.adservio.ro/

 

Sponsori Silver:

 City ID – The tours you`ve never experienced: http://www.cityid.ro/

Miss Cherie – atelier de frumusețe: http://www.misscherie.ro/

 Hill Center – sport & spa: http://www.hillcenter.ro/

ambra: sign: http://ambrasign.ro/

 Lex – Hobby Store: https://www.lexshop.ro/

  Avon – https://www.avon.ro/

 Royal Print – https://www.royalprint.ro/

  Dopo Poco – http://www.dopopoco.ro/meniu-pizza-iasi

 

International Summer Schools Education – http://issedu.ro/

Sponsori:

 Veneto – https://www.facebook.com/VenetoRestaurant/

Casa Tradiției – https://www.facebook.com/casa.traditiei.ro/

Timbark: http://tymbark.ro/

   Hangariada – http://hangariada.ro/

 Idei 3D – http://idei3d.ro/

Complexul Muzeal Național Moldova Iași – http://palatulculturii.ro/

 Petru – Tradiție din 1939: https://www.simigeriapetru.ro/

 Gravez – http://www.gravez.ro/

Catalizator I  Cel Care Inspiră I Cel Care Dă Încredere I Cel de aproape, Care Aleargă!

 

Ce motoare pornești prin implicarea ta

   

Inspiri ieșenii și le arăți că se poate. Se poate să colaboreze eficient și să aibă încredere unii în alții.

 

E un prilej să te apropii simbolic de cei cu care și pentru care muncești, să le împărtășești din valorile tale sociale și să dezvolți relații durabile și prietenoase.

 

Investiția ta se întoarce. Cu energia pe care o oferi, vor prinde viață cel puțin 10 proiecte din comunitate-pentru-comunitate, în valoare de mai bine de 100.000 de lei.

 

1500 de beneficiari direcți din mediul școlar vor fi mai puternici.

 

În Raportul Anual al Fundației Comunitare ne vom aminti ce înseamnă responsabilitatea socială când vom vedea numele tău.


 

Catalizatorii

 

Sponsorii principali oferă 3.500 de euro-energie ca să dea curaj Iașului să experimenteze auto-determinarea. Datorită lor, în Iași se deschid școlile. Într-o școală deschisă, elevii, dascălii, părinții și ieșenii colaborează creativ, ca să găsească împreună soluții istețe și să le implementeze eficient.

   

Ce înseamnă 3.500 de euro-energie:

 

Un exemplu de care ne bucurăm să vorbim în campania de prezentare a celei de-a doua ediții Cros pentru Școli. Vom vorbi despre tine cu oamenii din școli, licee, ONG-uri, asociații studențești și grupuri civice de inițiativă. O facem fiindcă vrem să arătăm că trăim într-un oraș cu oameni cărora le pasă.

 

Spoturile radio de pe Magic FM (aproximativ 3 spoturi zilnice, timp de 3 săptămâni, înaintea evenimentului) vor pomeni numele tău, ca Iașul să creadă în puterea lui de colaborare și implicare.

 

Sigla ta este vizibilă în mijloacele de transport în comun și pe panourile de promovare stradală Wink (aproximativ 50 de afișări zilnice, timp de 1 lună). 

 

Vocea ta se face auzită. Vorbește-i Iașului despre ce poate să devină, într-un testimonial în care să așezi logo-ul tău. Va fi publicat în Zile și Nopți.

 

Însemnele companiei personalizează punctul de revitalizare din zona de start și finish, în semn de recunoaștere a amprentei tale, în Iași.

 

Una dintre cele 4 competiții, de 1, 3, 5 sau 8 km poartă numele tău, fiindcă dai curaj ieșenilor să se întreacă în idei.

 

Timp de trei minute, în timpul evenimentului, reprezentantul tău vorbește cu peste 1.000 de persoane, ca să le ureze bon courage!

 

Descoperă mai departe efectul tău de fluture și intră în Cros!


 

Cei care inspiră

 

Sponsorii oferă 1.500 de euro-energie ca să dea curaj Iașului să experimenteze școlile deschise. Educația ne privește pe toți, elevi, dascăli, profesori și ieșeni ieșiți de pe băncile școlii!

 

Ce înseamnă 1.500 de euro-energie pentru Cros

 

O dovadă că trăim într-un oraș cu oameni implicați și empatici. Vom vorbi despre tine în școli și licee, în ONG-uri și cu grupurile civice de inițiativă, în campania de promovare a celei de-a doua ediții Cros pentru Școli. O facem fiindcă încă avem de învățat despre încredere și implicare, iar exemplul tău se potrivește mănușă.

 

Unul dintre punctele de revitalizare de pe traseu este personalizat cu însemnele companiei. Fiindcă asta faci – revitalizezi oameni pregătiți să producă o schimbare în bine.

 

Una dintre cele 4 competiții, de 1, 2, 5 sau 8 km poartă numele tău, fiindcă dai curaj oamenilor să se ia la întrecere în numele unor cauze bune!

 

Poți să-ți amplasezi standul de prezentare în incinta stadionului Emil Alexandrescu, ca să te apropii de oamenii pentru care te-ai implicat în Cros.

 

În toate e-mail-urile trimise către alergători și susținători, ieșenii găsesc sigla ta. Aroximativ 1000 de persoane capătă încredere că în orașul lor trăiesc oameni de bază. 

 

Pe Facebook, povestim despre exemplul tău într-un articol online.

 

Pe site, în dreptul cursei care-ți poartă numele, scrii Iașului, într-un testimonial, despre momentele în care te bucuri că-l dezvolți, prin contribuția ta.

 

Inspiri peste 10.000 de ieșeni care-ți găsesc sigla în posterele de promovare a Crosului.

 

Descoperă mai departe efectul tău de fluture și intră în Cros!


 

Cei Care Dau Încredere

 

Sponsorii oferă 500 de euro-energie Iașului, ca școlile să prindă viață. E cea mai sigură cale de-a cultiva libertatea de gândire.

 

Ce înseamnă 500 de euro-energie pentru Cros

 

Vorbim despre tine în campania de promovare a celei de-a doua ediții a Cros pentru Școli. În licee, în școli, în ONG-uri sau cu grupurile de inițiativă, ne bucurăm să vorbim despre exemple de implicare responsabilă.

 

Aproape 1.000 de ieșeni, câți aleargă și donează pentru proiectele de la Cros, dau cu ochii de logo-ul tău, de fiecare dată când corespondează cu noi prin e-mail. E felul nostru de-a transmite că „dacă vrei să ajungi repede, mergi singur, dacă vrei să ajungi departe, mergi împreună cu alții.”

 

Pe Facebook, pe site-ul evenimentului și pe cele ale partenerilor online  povestim într-un articol despre implicarea ta.

 

Sigla ta, de pe spider-ul evenimentului, se află în amintirea tuturor celor care își vor face o fotografie oficială sau un selfie la Cros.

 

Descoperă mai departe efectul tău de fluture și intră în Cros!


 

Cei De Aproape, Care Aleargă!

 

Ești o companie simpatică și prietenoasă, care vrea să ofere oamenilor cu care lucrează, un prilej de sărbătoare și de team-building.

 

Încurajează-i pe cei care te ajută să crești să alerge la Cros pentru Școli, în numele unui proiect!

  • Își dezvoltă abilitățile soft

  • Te simt mai aproape de oameni

  • Își creează amintiri despre tine

  • Sprijină 300 de beneficiari direcți din mediul școlar și le crește inima c-au putut să facă asta.

  • Formează un trib recogniscibil, fiindcă își personalizează echipamentele.

 

Cum se naște sinergia în echipă:

1. Se alege un proiect, în numele căruia se intră în competiția de la Cros pentru Școli.

2. Se stabilește un obiectiv de fundraising, în funcție de cât de mare este echipa:

  • 1 – 10 de persoane – 2.000 lei

  • 11-20 de persoane – 3.000 de lei

  • 21 – 30 de persoane – 4.000 de lei

Obiectivul de fundraising înseamnă energie financiară dăruită unui proiect, ca să fie implementat.

3. Se sporește nivelul de bucurie și sentimentul auto-eficienței prin evenimente de crowd-funding.

  • Mici evenimente de crowd-funding, precum vânzarea de limonadă în scopuri caritabile, târgul de prăjituri cu miză nobilă sau seara de jocuri, cu donație la intrare devin mici sărbători, care întrerup monotonia la locul de muncă și creează conexiuni între colegi.

  • Compania-mamă încurajează aceste evenimente, asumându-și să facă matching și să dubleze donația pe care o mobilizează colegii de muncă.

  • Compania-mamă poate să sponsorizeze evenimentul cu suma stabilită ca obiectiv de fundraising. E un cadou responsabil oferit colegilor de muncă.

Taxa de participare când se coalizează:

  • 1 – 10 de alergători: 250 de lei

  • 11 – 20 de alergători: 500 de lei

  • 21 – 30 de alergători: 750 de lei

  • Peste 30 de alergători – negociabilă

ro_RORomanian
ro_RORomanian